23 Nisan 2009 Perşembe

23 Nisan

Tüm çocukların bayramı kutlu olsun.

13 yorum:

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

OO PAŞACIK SENINDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN KIYAFETLERINDE ÇOK GÜSEL TÜRK BAYRAĞI GİBİ

GeCe dedi ki...

canım paşa senin de bayramın kutlu olsun çok yakışmış

VİRGO dedi ki...

bayram çocuğu olmuşşşsun öptüm seni

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

offf Paşam çok yakışıklısın yahuuu.
Bayramın kutlu olsun canım

TAZE NANE dedi ki...

Bütün çocukların bayramı kutlu olsun.

TAZE NANE dedi ki...

Paşacığın da kutlu olsun....

SMİLENA dedi ki...

ay yerim ben seni.ah o poz o kıyafet bitirim..
kocaman öpüyorum hatta ısırıyorum...

Aslısın dedi ki...

Çok şık olmuşsun Paşa, bayramın kutlu olsun.
Koro'yu sevmeye devam :))

TAZE NANE dedi ki...

Canım diğer bloğuna gidemedim.
Geçici sorundur mutlaka.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Canım diğer bloğuna gidemedim.
Geçici sorundur mutlaka.
Sevgiler.

Kupa Kızı ♀ dedi ki...

mimmm:)

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

paşam nerlerdesin.kurban bayramın kutlu olsun bitanem

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.